VŠECHNY PRODUKTY SKLADEM NA PRODEJNĚ V PRAZE
Aktuální info a provozu kamenné prodejny a eshopu v sekci BLOG. Při objednávce nad 299 korun doprava našim kurýrem po PRAZE ZDARMA!

Jak postupovat při reklamaci

Zboží můžete vrátit nebo vyměnit vždy do 14 dní od jeho převzetí. V rámci reklamace je myšleno i vrácení zboží, nebo výměna za jiný kus. Při nákupu zboží na prodejně bez předchozího objednání online je možná pouze výměna za jiné zboží v odpovídající hodnotě. Nárok na vrácení peněz je možný pouze při objednání online. 

Reklamovat je možné:

  • POŠKOZENÉ TVRZENÉ SKLO V ZÁSILCE - Přestože jsme díky novému způsobu balení objednávek minimalizovali poškození zboží, někdy se stane, že Tvrzené sklo dojde prasklé. V tomto případě nesloupávejte ochrannou fólii z Tvrzeného skla. Poškození nafoťte a zašlete na email: kalina@tvrzenysklo.cz - Reklamace se snažíme řešit co nejrychleji. Zbytečně nic neprotahujeme a neodkládáme. 
  • ODLEPUJÍCÍ SE TVRZENÉ SKLO - V případě že se Vám sklo začne samovolně odlepovat. Pod sklem ovšem nesmí být prach a známky nedzvednutí pomocí jiných vlivů. Neplatí pro 3D skla která jsou pro nadzvednutí na krajích náchylná například v kombinaci se špatným ochranným krytem. Reklamovat je tak možné Tvrzená skla, která se začnou odlepovat uprostřed displeje apod.
  • ŠPATNĚ ZASLANÝ PRODUKT - Došlo k záměně Tvrzeného skla při doručení? I to se stává, nejsme bezchybní, přestože bychom rádi byli... Přijde-li Vám špatný typ či barva jakéhokoliv produktu, vyfoťte jej a začlete opět vše na email. Nezapomeňte přiložit číslo objednávky. Obratem Vás budeme kontaktovat s ideálním řešením.
  • NEFUNKČNÍ PRODUKT - Vybalili jste nabíjecí kabel z krabičky, ale nefunguje? Jakkoliv nefunkční nebo problémový produkt můžete reklamovat. Stačí zavolat na telefonní číslo a my Vás budeme kontaktovat zpět s optimálním řešením. Dodání nového, fungujícího produktu se snažíme vyřešit nejpozději do 7 pracovních dní.

Reklamovat není možné:

  • JIŽ APLIKOVANÁ TVRZENÁ SKLA - Použité Tvrzené sklo, kterému jste již jednou sloupnuli ochrannou fólii, která kryje lepidlovou fólii Tvrzeného skla není možné reklamovat. Občas se stává, že zákazník špatně nalepí ochranné sklo a říká si, zkusím sklo vrátit, třeba nic nepoznají. Prosím, nezkoušejte to, přestože se budete snažit vrátit ochrannou fólii na sklo perfektně zpět, nikdy to nezvládnete dokonale. Ušetříte tak náš, ale i Váš čas. Raději nás konaktujte a my Vám vymyslíme speciální slevu. :) 

Podmínky reklamace pro iPhone servis jsou součástí každého záručního listu, který dostanete s opraveným telefonem. Na náhradní díl je poskytována záruka 24 měsíců, na provedenou práci 6 měsíců. Na kapacitu baterie se vztahuje standartní 6 měsíční záruka. Podrobný popis naleznete na záručním listu.

Kam reklamované zboží zaslat?

Reklamované zboží nám prosím zašlete na adresu kamenné prodejny. Ostrovského 971/11, Praha 5, 155 00. Do kolonky jméno uveďte prosím Tvrzenýsklo.cz - Matyáš Kalina. Pokud nám jakékoliv zboží zasíláte, nezapomínejte nám napsat sdělovací email. Nejlépe do emailu přiložte i sledovací číslo balíčku. Pošťák na Praze 5 nefunguje úplně skvěle. Děkujeme! :) Formulář pro reklamaci, který nezapomeňte do balíčku přiložit naleznete ZDE!