VŠECHNY PRODUKTY SKLADEM NA PRODEJNĚ V PRAZE

VAROVÁNÍ: Informační hláška - Výměna displeje u iPhonu 11 a novějších

Rozbil se vám displej iPhonu? Vylité barvy, problémy s dotykem, nebo prasklé sklo.. všechny problémy jednoduše vyřešíte výměnou displeje. Přestože na servis používáme pouze displeje s originálním LCD a podsvícením, nově si budete muset zvyknout na informační hlášku od společnosti Apple. Tato informace o "neověřeném displeji od Applu" budete po výměně vídat na úvodní obrazovce po dobu 4 dní. Hlášku můžete najít i v nastavení iPhonu. V nastavení bude informace o neověřeném displeji od Applu o 11 dní déle. Není se ovšem čeho obávat, jedná se pouze o "chybu" informačního charakteru, která nemá žádný vliv na funkčnost displeje či celého iPhonu. Po výměně displeje zůstává samozřejmě zachována plná funkčnost Face ID. 

Výměna displeje iPhone 11 - chyba

JAKÝCH MODELŮ SE PROBLÉM TÝKÁ?

  • iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone XS, iPhone XS, iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13 Mini, iPhone 13, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max

Pokud jste na článek narazili později a jsou již představeny i novější modely iPhonů, informační hláška platí i pro ně. 

Prasklý displej iPhone XS

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení